Inloggen

Don't have an account? Sign up now!

Lost Password?

Inschrijven

Password will be generated and sent to your email address.

FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN

Is het verplicht een profiel aan te maken om te kunnen inschrijven?

Ja dat is verplicht.

In het profiel van de ZZP-er komt alle informatie over jezelf, over wat je wil en kan.

In het profiel van de Opdrachtgever staan alle gegevens over het bedrijf.

Een profiel is alleen maar om het je als gebruiker makkelijker te maken. Hierin zie je je eigen omgeving.

Ik kan niet meer inloggen, wat moet ik doen?

Probeer eerst je wachtwoord op te vragen via deze pagina. Lukt dit ook niet, stuur daarna een e-mail naar support@zzpme.nl en vermeld daarin je naam en adresgegevens.

Zijn er kosten verbonden aan het aanmaken van een profiel?

Nee, het aanmaken van een profiel is helemaal gratis.

Waarom krijg ik de melding 'Profiel is nog niet geactiveerd'?

Nadat je je hebt geregistreerd ontvangt je een e-mail met een link. Pas na het aanklikken van deze link is je profiel actief. Dit is nodig om te controleren of het ingevulde e-mailadres correct is. Heb je geen e-mail met de activatie-link ontvangen stuur dan een e-mail naar support@zzpme.nl zet daarin je naam en adresgegevens.

Worden gegevens uit mijn profiel aan derden verstrekt?

Nee, je gegevens worden nooit aan derden verstrekt en blijven uitsluitend in beheer bij ZZPme. De Opdrachtgever kan alleen gegevens zien als jij je hebt ingeschreven op een opdracht of wat je zelf in je CV hebt geplaatst. De opdrachtgever ziet dan alleen gegevens die nodig zijn en jij zelf hebt geplaatst zoals je bijv. je naam en je vaardigheden en / of ervaring.

Kunnen meerdere personen van één profiel gebruik maken?

Nee, je profiel is persoonsgebonden

Hoe kan ik mijn profiel definitief verwijderen?

Stuur een e-mail naar: support@zzpme.nl ,en wij verwijderen je volledige profiel.

Hoe reageer ik op een Opdracht of op een CV?

Als je bent ingelogd, kan je op zoek naar de leukste Opdrachten of ZZP’ers. Zodra je een leuke Opdracht of een ZZP’er hebt gevonden, stuur je de Opdrachtgever een bericht of klik op Reageer. De Opdrachtgever/ZZP’er kan dan contact met je opnemen. Je hebt vanaf dat moment verder rechtstreeks contact met de Opdrachtgever of ZZP’er.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat kan ik doen?

Stuur een e-mail naar: support@zzpme.nl